Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

tisdag 18 maj 2021

Hej du har en donation på € 2.000.000,00




Jag är Bill Lawrence, senior medborgare från Kalifornien, USA. Jag vann en jackpott på 150 miljoner dollar. I min familjs namn och av god vilja donerar vi ett belopp till dig och din familj (€ 2 000 000,00). Jag försöker nå de ideella barnhemmen och hjälpa till att bekämpa fattigdom och tillhandahålla adekvat vård för individer, särskilt under denna värld Pandemic Covid 19. Jag vill också att du investerar en del av denna donation i offentlig infrastruktur för att hjälpa arbetslösa i ditt land Att erbjuda jobb. Jag valde dig för att jag tror på dig. Jag behöver ditt fulla samarbete i samband med denna donation. Kontakta mig här i min privata e-postadress: billlawrencedonationorg@yahoo.com

**********************************************************************
This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

**********************************************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar