Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

torsdag 22 april 2021

Hjälp mig snälla

Kära älskade,

Jag hälsar dig i Guds namn; det är sant att detta brev kan komma till dig som en överraskning men ändå ber jag dig ödmjukt att ge mig din uppmärksamhet och höra mig väl. Jag heter fru Lago Elisabeth. Jag är 63 år gammal och jag är gift med Rodriguez Lago och vi var gifta i en period av 32 år innan han dog 2012.

Vi var gifta i 32 år utan barn och han dog efter en kort sjukdom och sedan hans död bestämde jag mig för att inte gifta mig igen på grund av min religiösa tro och ålderdom. När min avlidne man levde deponerade han beloppet på 4500 000,00 (fyra miljoner, fem hundra tusen euro) hos en bank här. För närvarande är dessa pengar fortfarande i bankens förvar. Nyligen sa min läkare till mig att jag inte skulle hålla de närmaste fyra månaderna på grund av min cancersjukdom.

Efter att ha känt mitt tillstånd bestämde jag mig för att donera pengarna till kyrkor, organisationer eller goda människor som kommer att använda denna fond på det sätt som jag kommer att instruera för en ordentlig uppfattning om hur denna fond skulle användas.

Jag vill att du ska använda dessa pengar till välgörenhetsorganisationer, barnhem, änkor och andra människor som är i nöd. Jag fattade detta beslut eftersom jag inte har något barn som kommer att ärva dessa pengar. Dessutom är min mans släktingar inte nära mig eftersom jag utvecklade cancersjukdom och det hade varit deras önskan att se mig död så att de kunde ärva hans rikedom, därför har vi inget barn. Dessa människor är inte värda detta arv. Det är därför jag fattar detta beslut att kontakta dig och donera denna fond till dig för välgörenhetsarbeten.

Så snart jag får ditt svar kommer jag att ge dig kontakt med banken där denna fond deponeras av min avlidne make före hans plötsliga död, och jag kommer också att instruera vår familjeadvokat att utfärda ett bemyndigande till banken som kommer att presentera du mottagaren av denna fond och jag vill också att du alltid ska sätta mig i din dagliga bön.

Varje försening i ditt svar kan ge mig utrymme att leta efter en annan bra person för samma ändamål. Vänligen försäkra mig om att du kommer att agera i enlighet med det som jag har sagt ovan.

Tack och förbli välsignad.

Din syster
Fru Lago Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar