Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

fredag 26 mars 2021

Ben Davidson

God morgon.

Jag heter Ben Davidson Research officer på UBS Investment Bank London.
Jag har en laglig transaktion åt dig, jag har din e-postinformation via industrin om utländska affärsförbindelser här i London. Jag har inte avslöjat den här affären för någon. Jag hoppades att du inte kommer att avslöja eller förråda detta förtroende och övertygad om att jag håller på att etablera med dig till ömsesidig nytta för dig och mig.

Under granskningen av bankkonton i vår bank upptäckte jag en outtagen fondsumma på £ 18.500, 000.00 GBP på ett konto som tillhör en av våra sena utländska kunder sent (PETER CAMPBELL), en medborgare i Texas i USA. som tyvärr förlorade sitt liv och hela familjen i en bilkrasch. Jag vill gärna samtycka till att presentera dig som anhörig till de avlidne så att intäkterna från detta konto värderat 18.500, 000.00 GBP i brittiska pund kommer att frigöras till dig som stödmottagare, som kommer att delas i procent 55% till mig och 45% till er respektive. Allt jag begär är din största uppriktighet samarbete förtroende och maximal konfidentialitet för att lyckas med detta projekt.

Efter att ha gått igenom hans personliga register i min bank upptäckte jag att han dog utan att någon släkting specifikt krävde dessa medel.
Jag har noggrant kartlagt metoderna för genomförande av denna transaktion 100% lagligt. Jag måste tillhandahålla alla relevanta dokument som visar att du är den rättmätiga mottagaren av denna fond, när du överväger och accepterar detta erbjudande.

vänligen skicka mig följande information som anges nedan så att vi kan fortsätta och få denna fond överförd till ditt utsedda bankkonto omedelbart.

Vänligen skicka informationen nedan:

- Ditt fullständiga namn,
- Ditt födelsedatum
- Din hemadress
- Din privata e-post
- Ditt yrke

Jag väntar på ditt snabba svar och återförsäkring.

Vänliga hälsningar,
Ben Davidson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar