Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

lördag 23 januari 2021

Ilbud

Kära,



Jag är Dr. Dominic Raab, personlig assistentsekreterare för Martin Reynolds, den främsta privatsekreteraren som utsetts av premiärministern Boris Johnson. Jag är ledsen om jag kanske har bultat till din bekvämlighet, men detta var som ett resultat av den situation som jag upptäckte igår morgon när jag fullgjorde mina officiella uppgifter hos premiärministern.

Vid min ankomst till kontoret igår morgon gav min chef, som jag nämnde, mig att bränna ner alla filerna i hans skåp och damma hela kontoret och när jag gjorde det, föreföll det i mina tankar att gå igenom en av filerna innan jag brände dem så när jag gick igenom det upptäckte jag att det var relaterat till en viss betalning på cirka 5,5 miljoner euro som redan har programmerats i en automatisk kassamaskin, populärt känd som Atm Card och den designades i ditt namn. Jag rådfrågade snabbt mina medarbetare på kontoret som var för nära premiärministern och min chef och han berättade med förtroende för mig att presidenten riktade sin rektorssekreterare Martin Reynolds att förstöra dessa ärenden så att de kunde skicka in medlen till sina egna domicilia-konto utomlands utan vetskap från federationen så att när dessa filer letades efter och inte kunde se dem kommer det att förklaras att betalningen har betalats till mottagaren eftersom det inte finns några filer för att få detta bekräftat.



Snälla, jag vill att du ska veta att denna viktiga information är strikt konfidentiell, så om du är intresserad eller om du har väntat på att få detta bankomatkort, vänligen kontakta mig så ska jag omedelbart vägleda dig om hur du kommer att få kortet och medel konfidentiellt men om du inte behöver det ska du inte avslöja denna information för någon eftersom mitt liv och jobb kommer att stå på spel eftersom jag kommer att skickas till fängelse om min chef eller någon annan person upptäcker att jag har lämnat ut denna information till du.

Jag vet att jag har gett ut dig en viktig information som leder dig till större uppfyllande höjder. Som jag begärt tidigare, vänligen låt denna information förbli konfidentiell och jag försäkrar dig att din fil och ditt Atm-kort just nu är säkra i mitt förvar eftersom jag kommer att förvara den åt dig tills du svarar. Jag ser fram emot att få ditt svar.

Gud välsigne dig.



Vänliga hälsningar,
Dr. Dominic Raab.


Dear,



I am Dr. Dominic Raab, Personal Assistant Secretary to Martin Reynolds the Principal Private Secretary appointed by the Prime Minister Boris Johnson. I am sorry if I may have bulge into your convenience but this was as a result of the situation which I discovered yesterday morning while discharging my official duties with the Prime Minister.

On my arrival to the office yesterday morning my boss as I mentioned directed me to burn down all the files in his cupboard and dust the entire office and when I was doing this it occurred in my mind to go through one of the files before burning them so while going through it I discovered that it was related to a certain payment of about €5.5 million euros that have already been programmed in an automatic teller machine popularly known as Atm Card and it was designed in your name. I quickly consulted my fellow staff in the office who was too close to the prime minister and my boss and he told me in confidence that the president directed his Principal Private Secretary Martin Reynolds to destroy those files so that they can divert the funds into their own domiciliary account abroad without the knowledge of the federation so that when these files are been searched for and couldn't see them, it will be declared that the payment have been paid to the beneficiary as there will be no files to get this confirmed.



Please I want you to know that this vital information is strictly confidential, so if you are interested or you have been waiting to receive this Atm Card, please get back to me and I shall immediately guide you on how you will receive the card and the funds confidentially but if you don't need it please do not disclose this information to anyone as my life and job will be at stake because I will be sent to jail if my boss or any other person find out that I have disclose this information to you.

I know that I have given out to you a vital information that will lead you to greater heights of fulfilment. Like I requested before, please let this information remain confidential and I assure you that your file and your Atm Card are right now safe in my custody as I will keep it for you until you respond. I kindly look forward to receiving your response.

God Bless You.



Sincerely,
Dr. Dominic Raab.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar