Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

onsdag 25 november 2020

Hon gick ner 16 kg på 3 veckor. Se hennes resultat vecka efter vecka

Andra kommer att vara avundsjuka på din kropp, din energi och dina ben utan celluliter.
 
 
från storleken xxl till m på 21 dagar
 
 

-16 kg itan jojo-effekten

 
 

Jag hade fettvalkar överallt. Jag kunde inte ta på mig mina favorita jeans. Katastrof! Tack vare DENNA snabba gick jag ner 1,5 kg redan första dagen

 
 
jag vill lära känna den här metoden >>>
 
Gå ner i vikt och bli kär i din nya kropp.
 
 

vacka 1

 
 

Plötsligt började kläder hänga på mig,
och armar är inte lika tjocka längre.

 

Vågen visade: - 4,5 kg.

 

Resultaten:

 
 
 

- 5 cm lår

 
 
 

- 3,5 cm midja

 
 
 

chock!

 
 

vecka 2

 
 

Vikt: -9 kg! Är det verlkigen jag?
Min man är chockad.

 

Resultaten:

 
 
 

- 7,5 cm lår

 
 
 

- 4,5 cm midja

 
 
 
 
Unsubscribe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar