Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

fredag 26 februari 2021

Klicka här för mer information!

                                                                                                                                                   View Online Here
Ledproblemen försvann på 7 dagar!
Mina problem med knäna började när jag fyllde 50. Smärtan lät mig inte sova på natten, jag vaknade flera gånger och spetsade mig med mer tabletter. Trots att jag hade 500 m till jobbet tog det mig en halv timma att komma fram! Jag prövade allt: besök hos en dyr fysioterapeut, idrottsmännens metoder, gymnastik. Inget hjälpte… Som tur var besökte en väninna mig och frågade om jag inte hade fått nog, eftersom hon har något speciellt för mig. Tack vare sättet som hon rekommenderade mig:
• återfick jag rörelsefriheten,
• stärkte jag lederna och senorna,
• likviderade inflammationen.
Och allt detta på knappt 7 dagar! Idag behöver jag inte bry mig om något. Jag sover lugnt och rekommenderar denna metod varje bekant som besväras av lederna! Det viktigaste är – allt detta utan att lämna hemmet…
Ja, jag vill också göra mig av med knävärken på 7 dagar
                                                                                                                            Unsubscribe Here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar