Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

onsdag 26 december 2018

Din shopping på vår bensinstation har noterats och belönats

Bästa ,

 

Tack för att du använder vår Shell-station!

 

Vår framgång skulle inte vara möjlig utan dig. Det är därför vi belönar 55 utvalda kunder från olika finska städer med en överraskning.

 

Från och med idag är du kvalificerad att få ett Shell-kort som du kan tanka gratis för i 6 månader.

 

Tack vare ditt senaste köp behöver du inte oroa dig för bensinpriserna under de kommande 6 månaderna.

 

*Obs! En auktoriseringsavgift på 1 € tillkommer.

Vanliga frågor

 

Var kan jag använda mitt Shell-kort?
Du kan använda ditt kort på alla Shell-stationer i Finland.


Vad är utgångsdatumet för mitt Shell-kort?
Ditt Shell-kort gäller under 6 månader från och med det ögonblick du har tagit emot det.


Kan jag använda mitt kort för att köpa mat och andra varor i stationen?
Nej, Shell-kortet gäller endast för bensinköp.

Du får detta mail för att du tidigare deltagit i en undersökning eller tävling på nätet.
Önskar du inte få flera erbjudanden kan du avregistrera dig här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar