Here we come

Here we come
From our previous trip to San Diego in 2008 .- celebrating 40 years of matrimony

onsdag 19 oktober 2016

Ditt Ikea-kort är klart att sändas till dig.

Vi skulle vilja skicka detta kort till din adress. Kan du bekräfta det?

IKEA firar sin 73-årsdag i Sverige! Därför valde vi denna månad ut 73 kunder från olika städer att få ett

IKEA-presentkort på 5000 kronor
Grattis! Du är en av våra utvalda kunder.

Vi skulle vilja skicka detta kort till din adress. Kan du bekräfta det? Om du samtycker till att motta detta presentkort på 5000 kronor från oss, vänligen komplettera med det du föredrar och bekräfta din leveransadress här.
 
 HÄMTA DET NU 

* Observera: 49 kronor i deposition kommer att debiteras ditt konto, bara för att säkerställa att du för närvarande bor i Sverige, eftersom detta erbjudande endast är tillgängligt för svenska medborgare.
* Om du inte svarat före 23:59 idag, kommer vi att vidarebefordra denna möjlighet vidare till en annan kund.
 
1   Var kan jag använda mitt IKEA-presentkort?
Ditt presentkort kan användas på alla IKEA-varuhus i Sverige. Om du föredrar att få ett e-presentkort, kan du använda det på vår webbplats.
 
2   Har mitt presentkort ett utgångsdatum?
Presentkorten har inget utgångsdatum och du behöver inte spendera hela beloppet på kortet vid samma tillfälle.
 
3   Kan jag lösa in mitt presentkort mot kontanter?
Nej, tyvärr inte. Vi vill se till att du besöker vår butik och väljer våra produkter. Med vårt breda utbud av tillgängliga produkter, är vi säkra på att det kommer att tillfredställa dina behov.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar